неделя, 14 октомври 2012 г.

Горчица от черен или бял синап


Предложение от Радослава Несторова, Варна:

Сурова горчица със студено пресовано слънчогледово олио и хималайска сол. Без изкуствени консерванти, оцветители и сгъстители. Истинска, вкусна, като от едно време.

Горчица от черен или бял синап - 150мл - 2.00лв/бр.
Горчица от черен или бял синап - 300мл - 3.50лв/бр.

(НОВО)
Горчица с бял синап и мед
Горчица с черен синап и кафява захар (сладка, баварски стил)
Грамаж и цени същите!!!

*Желателно е да осигурите собствен амбалаж

     Условия за поръчка


1 коментар:


  1. искам да информирам обществеността как се излекувах от (ЖИВОТА СИМПЛЕКС ВИРУС) от жрицата карачи, посетих различни болници, но ми дадоха списък с лекарства като Фамвир, Зовиракс и Валтрекс, което е много скъпо за лечение на симптомите и никога не ме излекува , Разглеждах в интернет, търсейки лекарство срещу херпес и видях коментар на хора, които говорят как свещеничката карачи ги излекува. Аз я изпращам по пощата и тя ми изпраща билково лекарство, което взех и то сериозно работеше за мен, аз съм свободен човек сега без проблем, херпесният ми резултат излезе отрицателен. Моля се за вас жрица карачи, тук изпращайте вашите данни на жрицата карачи чрез princetesskarachi@gmail.com, за да излекувате вашите

    ОтговорИзтриване